вівторок, 7 лютого 2012 р.

Повертаючись до теми піратства...... Цікаво, а якщо хтось купить промисловий порохотяг і буде ходити по квартирах і прибирати за гроші?!??? Або ще гірше - продасть цей девайс!!!!!! Він пірат?!?!?!?! Адже він продав інтелектуальну власність (технології, конструкція, матеріали) Чому коли я продам свій диск з музикою, який я купив, - чому це не така сама ситуація? Порохотяг багаторазового використання - і диск з музикою; порохотяг приносить мені гроші - і мій диск приносить мені гроші = наскільки порохотяг мій - на стільки і диск має бути моїм....... Не хотів би порівнювати музику з свистом повітря (хоча деколи....), але зрозумійте принцип, за яким я хочу порівняти об'єкти власності придбані мною, і нерівноправність у використанні цього МОГО МАЙНА. (я знаю про обумовленості, написані на дисках)

Немає коментарів: